INGEN SKOLA FÖR MIG IDAG


Foto: jag

Hej, är fortfarande sjuk men mår iallafall bättre. Det blev ingen skola för mig idag, för i morse  hade jag huvudvärk, förkyld och hade ont i magen. Första gången jag missar skolan pga att jag är sjuk, HAHA!

Känner mig skit varm, fast jag bara har lite feber. Kunde inte heller pierca mig idag eftersom är sjuk, så det blir på måndag eller tisdag om jag är frisk, och det får man hoppas.  Annars har jag bara tagit det lugnt idag. Ska kolla på talang snart, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: emma!

SV; tack så mycket ! :)

Fin bild själv!

2010-05-21 @ 20:45:09
URL: http://emmaahlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart ska du pierca dig ? :)

2010-05-22 @ 15:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0