Im only gonna break break your break break your heart



Två bilder från sommar 09 kosova/ulqin,saknar sommaren..

hejsan, har inte kunnat uppdatera nånting idag för har inte varit hemma så mycket, och så har jag gjort annat. Först så hämtade pappa mig vid 12 och så åkte vi till värnamo sjukhus (asså jag skulle kolla mina öron).
Läkaren sa att jag hade perfekt hörsel hehe. Men det har faktiskt gått över ganska mycket just nu så det är bra.Sen gick jag och pappa till stan för skulle köpa nya skor.. men nej när jag har världens otur så hittade inga, och om jag hittade så kostade dem 1000 kr och jag orkar inte slösa så mycket pengar på ett par skor när vintern ändå snart är slut? Vi åkte sen till gislaved jag somnade hehe, vi åkte till stan där och skulle kolla om jag hittade skor i skocompaniet omg, det finns ju inga skor vafan?? Men får väl gå i mina converse än så länge.A just det, innan vi åkte till gislaved åkte vi till MAX och åt hamburgare med pommes, ÅH SÅ GOOTTTTTTT! Aja sen när vi kom hem så kom bogi till mig och visade hur hon gör sina header och har faktiskt lärt mig hehe. Hon gick hem sen och jag kollade på fortsättningen på en film på datan, kommer inte ihåg vad den heter men den är iallafall jättebra!! Och sen kollade jag på en till film hehe. Aja ville väl bara uppdatera så ni inte blir ledsna, inte sant? Haha, men ni får ha en bra dag bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0