BILDER PÅ MINA SÖTA KUSINER



Två bilder från lördags, haha lite sen men bättre sent än aldrig.
Foto: jag


Åh så jobbigt,har huvudvärk.. ja det kan ju bero på att jag inte käkat något? Sant. Haha men ska bara skriva detta inlägg sen så ska jag äta mig fet. Skolan har gått bra idag, badade inte på gympan för ingen av helen och stina badade så jag badade inte heller, eller rättare sagt: INGEN BADADE AV TJEJERNA. haha, men ska bada på fredag. Så vi fick träna i styrkerummet istället, haha shit vad roligt jag,helen och stina hade! Haha, älskar er tjejer, ni gör min dag bäst. Sen måste jag göra matteläxan fast först ska jag vila.. Aja kanske uppdaterar senare hejdå!

Kommentarer
Postat av: Stiina

haahah fan vad kul de var när han bara kom in!!

jag älskar dig också puss du gör fin dag fan roligast<333

2010-03-02 @ 15:15:04
URL: http://stiinarunessons.blogg.se/
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Hehe tack;P

2010-03-02 @ 18:35:34
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0