SOMEBODY TO LOVE - VIDEON ÄR UTE!!



Somebody to love videon är ute, och den är skit bra enligt mig ;D dansen är sjukt bra också. Och justin, snyggaste som vanligt! Hans keps, oh jag dör.Den är så snygg!!

Juste, beställde hem 100 foton gratis från fujidirekt, och så betalar man bara frakt, super bra! Så får väl bilderna nångång i veckan, beställde inte bara hem foton jag har tagit, också på justin bieber hihi! Men mest bilder jag har tagit. Aja kanske ska kolla film och grilla med helen elin och sara lite senare,

peace out

Kommentarer
Postat av: PHOTONERDEN

Nu är finalisterna uppe! Kolla om du är en av dom, om du är det är det bara att börja samla röster. Ha det bäst!

2010-06-18 @ 15:10:51
URL: http://photonerden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0