Skolavslutningen 2010



Har fler bilder, tex på stina och helen men om jag lägger ut så kommer dem bara skälla på mig och säga '' åh, nej inte den bilden '' man behöver inte alltid se perfekt ut på bilder, nångång kan man väl bjuda på sig själv. Så jag sket i det.

Hejsan! Igår var det ju skolavslutning, och jag sket i att blogga för kameran hade inget batteri så kunde inte visa bilderna för er, så ville inte bara skriva ett inlägg med ett par gamla bilder. Men här är iallafall några bilder, vissa bilder har jag inte redigerat, bara lagt på skärpa. Skolavslutningen var väl rolig, vi bjöd klassen på muffins, mums! Tänk att jag har slutat 7an, och börjar 8an nu. Vet att jag har sagt det flera gånger, men kan fortfarande inte tro det.. JAG LIKSOM? haha! Men sedan efter skolavslutningen var klar så gick vi till linnéa och fikade, det var: Jag, stina, helen, susan, samuel, ricardo,linus och felicia. Sen lite efter kom marko och franjo haha, sen gick vi hem. Och stina skjutsade mig hem. För hade inte med mig min nyckel och min cykel är fortfarande hos helen.. :/ buhuhu, måste hämta den någon dag. Idag har jag match, vi samlas vid 17.00, usch i detta regnet också. Det gillar jag inte :( Ojsan, blev typ en bok!? kanske ska börja skriva böcker? ;) ne skojar, men ha det bra, puss <3

ps, ska börja med en ny design! ;)

Kommentarer
Postat av: julia

FRÅGESTUND I BLOGGEN! fråga på så är du söt! :)<3

2010-06-09 @ 13:46:16
URL: http://mittparadiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan inte du ta kort på vad du hade på skolavslutningen ? :D

2010-06-10 @ 12:39:20
Postat av: helen

HAHAHHA LÄGG UT BILDER PÅ OSS DÅ -.- LOVE YOU

2010-06-10 @ 20:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0