NYSHOPPAT


Blommiga tights, HM 99 kr

Hejsan, det köpte jag idag när jag var i jönköping idag! Hade inte så mycket pengar med mig för trodde inte att jag skulle hitta nånting mer, men jag hittade ett jättefint byxdress på bikbok.. asså jag och stina blev kära!! Så vi kanske åker upp dit nångång i veckan. Bara kanske, haha.

Annars har det varit rolig dag,men ganska stressig. Direkt efter jönköping så åkte vi upp till stan i gislaved ( our town ) och så köpte vi ingredienser, för vi skulle baka hos stina. Och helen köpte också en kjol, så vi gick in på jc.
Är typ helt slut, har inte varit hemma idag än nu och på morgonen .. : O
Imorgon är det skolavslutning, jävlar vad snabbt det gått.. kan inte fatta det! hallååå!? jag ska börja 8:an i augusti!?!? I can't believe it..
Nu kommer ni få se bilder från studentbalen, så det blir typ en BILDBOMB? yes mam ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0