Härlig sommarbild!


En härlig sommarbild!
Foto: jag

Hej fina läsare! Idag har jag varit och badat med josephine och tina. Först cyklade jag till ica, där jag skulle möta josse. Tog typ ett år för henne... haha! Men sen efter ett tag kom hon. Vi hämtade hennes cykel hos hennes moster, sen cyklade vi till ica igen och vi köpte godis. Efter det cyklade vi vidare till båraryd, det tog inte alls lång tid. Bara att det var sjukt varmt, när vi var framme och hoppade in direkt i vattnet för vi var så svettiga så försvann solen.. typiskt. Sen helt plötsligt kom bara solen fram ibland, annars var det ganska kallt.. Vid 4-5 cyklade vi hem för att tina åkte också hem med sin familj, så det var helt tråkigt så vi cyklade hem.

Nu ser det ut som att regna, åååh! fast imorgon ska det vara varmt som igår, och igår var det riktigt varmt..
Fixar nog frågestund ikväll, skulle ni vilja ha det? Längesen jag hade det!

Ps, ser ni min nya design? om inte, tryck f5. Gjorde den igår ganska snabbt, men jag blev nöjd. Den är helt ok.

Kommentarer
Postat av: ASIAT

sv: min dag har varit superbra ute i värmen!

vad händer imorgon då?

kram =)

2010-07-04 @ 20:34:59
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: quynh foto & vardag!

hej, just nu har jag en frågestund! :) Fråga hur mycket du vill, kram!

2010-07-05 @ 18:19:22
URL: http://quynhspicture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0