eclipse


haha, jag kisar, såfult.

Hellooooo. Kom typ nyss hem från martina, var där med viki (syster) natasha och ida. Vi kollade på eclipse. Trodde den skulle varit bättre, tyckte inte om den så mycket. Och ni som säger '' joooo omg den var ju bäst! '' jaja, det är eran åsikt och det är min åsikt. Right? ;)

Jag och viki cyklade först till lindex för skulle kolla om jag hitta nåt, hittade en bh, fast orka ta kort på det liksom haha. Sen gick vi till jc, hittade typ inget, eller kollade inte noggrant för sen träffade vi natasha martina och ida så frågade dem om vi ville hänga med till martina och kolla film, så varför inte.Har inte fotat på ganska länge.. :/ ska nog fota amanda imon, om hon vill haha.. men ni får ha det bra, puss<3

Kommentarer
Postat av: jenniifer - fotografi

suuper söta! :)

2010-07-08 @ 21:56:51
URL: http://jenniifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0