Bilder med DD


Älskar bilden!








Nu kommer bilder på tina!





Foto: jag

Sådär, ni kommer få se mycket mer bilder någon annan dag. Tex på mig och tina, och på mig och donike. Bilderna blev verkligen jättefina tycker jag, stor skillnad mellan kito objektivet och detta objektivet jag har köpt nu. Jag är helt kär i den. Verkligen nöjd med den.

Var i borås igår, vi var på nelly och lite på knalleland, men hittade en klänning på nelly, verkligen jättefin och billig! Visar bild på den lite senare. Har varit i båraryd idag och stekt, haha. Det var jättekul!har blivit jätte brun :O mest på mina armar, haha. Som jag alltid brukar bli .. men aja, ni får ha det bra och hoppas ni gillar bilderna, för det gör jag ;) Peace out

Kommentarer
Postat av: helen ASIAT

vad ska du göra idag då? ;D

kram! ;*)

2010-07-04 @ 13:35:11
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: simone

riktigt fina foton du tar här :)

2010-07-06 @ 13:46:18
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0