KEEP HOLDING ON!


Foto: jag

Nämen tjena på er.Har typ en bloggtorka, så ska nog ha en frågestund men inte ikväll hehe! Det får bli i helgen nåndag, imon ska jag till doktorn och ta spruta B. Jag tog ju en spruta innan vi åkte på semester och det var spruta A så måste ta B nu också.. Sitter här och lyssnar på musik ganska kul faktiskt hehe;) Idag var skolan bra, förutom att jag hade ont i mitt huve hela dagen, helt jobbigt. Det var nog för att jag var skit nervös inför mina 2 prov, svenska och so. Hoppas att jag får vg iallafall! Då blir qendresa glad hehe(a) A just det, min syster var ju i göteborg igår så sa till henne att köpa en tröja till mig om hon hittade den jag ville ha och det gjorde hon. Ni får bild nån dag på den för orkar inte ta kort på den och lägga in på datan, jag vet jag är lat.Imon så går jag och min mamma en sväng till stan också, ska kolla om jag hittar något till calypso, asså det är ett disco hihi.På discot ska jag gå med helen, stina och ida! Ska bli jättekul, hoppas jag iallafall.. Nu ska jag inte skriva mer puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0