WONDERFUL PICTURE!



Hejsan, vet att jag inte har uppdaterat på länge men har varit i värnamo hos min kompis jeta så orkade inte blogga därborta eftersom det är helg och då ska man inte bara tänka på blogga ;) Bilden som är däruppe blev jag nöjd med, hihi dom är så söta! Bilderna från helgen får ni se senare, för just nu håller mitt batteri till kameran på att ladda. Det kommer bli typ en '' bildbomb '' Det gillar ni vava?:) 

Skolan har väl gått bra, maten var absolut inte god. Fick ont i magen direkt efter jag gick ut. Ska plugga matte, och svenska idag. Nu ska jag äta, uppdaterar mer senare. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: HANNA 's

tack för din röst:)

2010-02-08 @ 16:52:10
URL: http://ensamils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0