R.I.P MY FISH!


R.i.p ollie! Du var en snäll/fin fisk, kommer sakna dig! :(

Idag ska jag gå på bio med helen och några mer, tina kanske också kommer. Igår var jag hos tina, tänkte uppdatera men sen hann jag inte för skulle göra en blogg till tina ni kan se där HÄR
Den blev ganska lyckad tycker jag hehe.Som ni har läst har min fisk dött pga den inte åt mat och att min andra fisk bet på den.. vi flyttade den till en annan skål så den skulle slippa smärta, på morgonen var den död. Många säger: a men en fisk ingenting, visst tyck ni så men tycker synd när djur dör. Så ni får tycka vad ni vill.

Igår var jag ju hos tina, och det var roligt som vanligt. Har saknat henne jättemycket, och äntligen träffades vi! Förresten har vi köpt en laptop, så vi ska programmera den senare och så fick vi en ny webcam till själva den här datan, har provat den och den är nice =D Mycket bättre än den andra, haha. Den laptop är brun och skitsnygg ,kan ta kort på den senare och så kan ni kolla hur den ser ut. Men nu ska jag äta,fixa mig/klä på mig för jag sitter fortfarande i pyjamas haha;) Uppdaterar senare,puss!

Kommentarer
Postat av: Martina, hobbyfotograf och mamma

ha en bra dga!

2010-02-17 @ 12:54:31
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: sofie

sv: tack sötan :)<3

2010-02-17 @ 15:16:22
URL: http://sofiesanna.blogg.se/
Postat av: Sandra

RIP :( :( Naaaw vad synd.

2010-02-19 @ 11:24:36
URL: http://sandract.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0