GRATTIS SYSTER! ÄLSKAR DIG MEST!


Foto: jag

Hejsan, idag fyller min syster år så grattis till henne! älskar dig mest! Vill också berätta att jag vann veckans blogg tävling hos JULIA . Blev jätteglad, igenkligen skulle en annan vinna men hon fuskade visst så jag vann, tack för alla röster ni som röstade på mig! Får väl hoppas att jag vinner en annan veckansblogg tävling som jag är med i, ni kan rösta HÄR !  Idag har vi gjort prov på no, vet inte hur det gick faktiskt. Men nöjer mig med ett g, så hoppas jag får g. Har ätit på Chili tai idag med familjen, blev några bilder men dem blev inte så bra. Haha, blev en ganska snöig bild fast hade några andra finare men det går inte att ladda upp dem.. det går nästan aldrig för mig och just då dem blir bäst. Men ni får ha det bra, uppdaterar senare, puss!

Kommentarer
Postat av: DANSA DET BLÅTT

Grattis till din syster :)

2010-02-26 @ 17:50:18
URL: http://danceitblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0