I miss the good memories

Innan Club Nordic

 

Tjeeena, mitt bena! Haha okej jag är för tråkig...... Nej men hade lust att uppdatera. Kollade nyss på Top model och Krista och Raina gick till final!! Jag är så glad för jag ville att dem skulle gå vidare :-D Jag vet faktiskt inte vem jag håller på.. hm , Raina eller Krista!? I don't really know.

 

Aja slut tjatat om det, tänkte visa bilder från igår istället men har inte dem på denna datorn och jag orkar inte gå till den andra för jag är för lat.. :-( ni får se dem imon, jag lovar!! Nu ska jag sluta babbla, blir inget inlägg mer för jag ska plugga lite till sen ska jag lägga mig. Har NO prov på torsdag, träning imon och innebandy tunering! Ser fram emot allt förutom NO provet..

 

Puss på er, ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Angelica - makeupartist

dom är grymma :D

2010-12-14 @ 03:24:54
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Siri

jag har frågestund hos mig! frågaaaa :)

2010-12-14 @ 19:07:34
URL: http://elizabethh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0