Only for you my babe

Detta vackra underbara inlägg är BARA för min sötaste underbaraste kompis Mona! :-D

jag har inte uppdaterat på hela dagen.. Yeah I know. Har jobbat lite granna sen drog jag, syster och Nurka till La Bella Via och käkade pizza ;) Gött som fan! Annars har jag inte gjort så mycket. Imorgon ska jag till Borås, knalleland. Ska försöka hitta ett par jeans och så ska jag köpa hotpants. Dem är verkligen jätte sköna att springa i så det är ett måste .. ! det blir ganska många inlägg idag eftersom jag har super duper tråkigt idag så det är därför.. vi hörs :D


min finaste älskling på bild <3

Kommentarer
Postat av: M O N A

Naaaww du är underbar ;)

2010-12-18 @ 19:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0