MY NEW DESIGN

Har ni sett min nya design? OM INTE TRYCK F5! Jag tycker den är hur snygg som helst och man får tacka den söta Boglarka som har gjort den, tack! ååå vad jag är glad nu :-D nu kommer jag lätt uppdatera mer.

Kom typ nyss hem från skolan, vi fick skjuts hem, skönt! Det är så skönt att inte ha några läxor eller prov dem här sista dagarna, bara gå runt och slappa. :-D skolan var väl skön idag, roligast var väl idrotten och hemkunskapen ;). Imorgon ska jag Stina och Helen baka kladdkaka för vi ska bjuda klassen på julavslutningen på onsdag. Ska baka chokladbollar på kvällen imorgon också haha. Nu ska jag nog kolla på Ensam hemma, hare gött!


Gammal bild!

Kommentarer
Postat av: Siri

snygg design!



svar: yessss! galet vad underbar den är.. han beskriver verkligen hur det var för honom förut och så är DET massa bilder som inte släppts ut på internet!! :D:D

2010-12-20 @ 19:29:10
URL: http://elizabethh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0