Dag 04 - Min bästa vän

Min allra bästa vän heter Doruntina. Med henne kan jag prata allt om och hon finns alltid där för mig. Vi har känt varandra sedan små och redan då var vi bästa vänner och vi har hållt ihop! Vi har tusentals minnen och dem minnerna är bäst ;). Jag kommer ihåg när vi var små och byggde kojor och lekte med barbie,dockor och en massa annat.. när vi bodde grannar så var vi varenda dag, det var riktigt kul.. sen har vi bråkat en massa gånger men utan bråk i vänskap är väl ingen riktig vänskap, right? Fast då var vi små och då var vi riktigt omogna som tjaffsade vart 5 minut haha. Men vi har inte bråkat eller tjaffsat på jätte länge nu så det är skönt! :D Tina är en positiv, snäll, envis och den sötaste tjejen som finns! Kan skriva hur mycket som helst om henne fast då kommer det bli en hel bok.. så jag avslutar det nu. Jag älskar dig Doruntina! <3<3


Kommentarer
Postat av: Lindberg - KILLBLOGG

tack så mkt sötnos :)

2010-12-07 @ 17:08:11
URL: http://youfoundit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0