Dag 03 - Min dag

Jaha. Då ska man skriva om sin dag :-) idag har jag varit i skolan, det har varit helt okej. Vi fick veta att NO provet har flyttats till nästa vecka, så det är ju great!! Hahahaah måste bara säga en sak, kan säga er att på AP så höll jag på att dö av skratt. Seriöst, började gråta.. haha! På hemkunskapen gjorde vi pepparkakor och lussekatter.. hur gott som helst :-D efter skolan tog jag och Helen följe och sen gick vi hem till mig. Först gjorde vi lite bildexemplar till Helen och sen hjälpte hon mig lite med matten. Innan gick hon hem och sen satt jag lite vid datorn och sen åt jag hamburgare.. och nu sitter jag vid datan igen. Håller på och göra en bilduppgift som ska vara inlämnad tills imon. Japp, nu vet ni hur min dag har varit så.. Hejdå ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0