Dag 01 - Om mig

Jag heter Qendresa och jag är född 1996 i Eksjö, alltså är jag 14 år. Jag bor i en råtthåla (som jag kallar det) i Småland som kallas Gislaved. Jag är nästan alltid glad, ibland kan man ju vara arg, man har ju sina stunder. Jag skrattar väldigt ofta, jag älskar att skratta, resa och jag älskar djur. Musik gillar jag också väldigt mycket! Jag är ganska envis, och jag är snäll :-)

Mina intressen är att träna handboll, vara med mina fina vänner och fotografera. Men det jag mest gör på fritiden är: träna, vara med kompisar och mestadels går till att plugga. När jag var ungefär 8-9 år så började jag på fotboll för att min syster gjorde det, jag gjorde nästan allt som min syster gjorde hihi. Jag tyckte om det väldigt mycket och jag utvecklades en hel del. Jag gick på fotboll tills oktober typ, alltså nyss.  Slutade för jag inte hade någon vilja längre.. Det var ett stort beslut jag tog. Fast jag älskar det fortfarande och jag kommer alltid göra, fotboll har en stor del i mitt hjärta :) Jag ville börja på någon ny sport och det gjorde jag, handboll som jag började för en månad sen. Jag trivs mycket bra i laget och ska nog fortsätta med handboll.

Min bästa vän heter Doruntina och vi är barndomsvänner. Hon är bäst, det finns ingen bättre än henne! Mer om henne kommer det i ett annat inlägg ;). Sen har jag också många andra '' närmaste vänner '' som jag älskar :D  Min största dröm är att bli skådespelerska, jag vill verkligen bli det. Att bo i USA är också en av mina drömmar. Japp det var ganska mycket om mig, nu vet ni lite mer ni som inte känner mig så väl ;D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0