Boglarka in the cold weather



Här är 2 bilder från idag när jag och min sötnos Boglarka tog kort. Vi tog både kort ute och inne fast dem vi tog inne var inte så fina haha.. Men ni kommer få fler bilder senare, både på mig och på Bogi :-D

Den '' hemliga '' saken som jag sa igår i ett inlägg var detta. Det var jätte roligt när vi tog kort ute, vi fulade oss och jag nästan pissade på mig av allt skratt. Idag är det söndag och imorgon är det skola, skönt att det går snabbt nu för det är inte så långt kvar till Jullovet! Längtar som aaaaaas ;). Nu ska jag försöka göra en header, puss!

UPDATE: Skrev fredag istället för söndag ojsan, tur att man har läsare som är vakna :D

Kommentarer
Postat av: Boglarka ☆

oh my god, så jävla ful haha :-( bilderna på dig blev snyggast

2010-12-12 @ 15:26:46
URL: http://boglarkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0