bilder som ni aldrig sett förut



Här är 3 bilder som jag är ganska nöjd med och som ni aldrig sett förut ;).

Igår gick jag och Bogi till Helen vid 6-7 tiden. Vi lekte med hennes småsyskon och hade lite kul hehe.. :-) Lite senare kom Ida, Annie, Jimmy, Patrik och Christian. Vi kollade på '' Män som hatar kvinnor '' gillade inte alls den.. istället pratade alla. Vi gjorde massa roliga saker och den dagen kommer jag aldrig glömma hihi :-D

Lite senare idag ska jag iväg till Borås till mina kusiner. Längesen man träffade dem skitungarna! Har saknat dem (a) tyvärr är inte knalleland öppet idag.. fan också. Ville ha nya skor :-( aja kanske drar dit nästa vecka eller något. Vi hörs lite senare, puss

Kommentarer
Postat av: Anna | Lauana

SV; Kul att du gillar den! :D



Fina bilder ^^

2010-12-25 @ 20:29:49
URL: http://lauana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0