8G ♥

JO VI!! YEEEEEES. Vi vann innebandy tuneringen igår ;-D vi blev hur glada som helst, vi trodde verkligen inte att vi skulle vinna. Vi vann alla våra matcher och spelade sjukt bra! Vi mötte 8C i final som vi hade vunnit 2 ggr innan så vi vann dem i final också :-D Grattis till oss och grattis till 8B som vann bästa utklädnad ;) Hade nästan tappat rösten idag för att jag skrek skrek så mycket ..

Idag har det ju varit skola och vi hade NO prov, jag var så jävla nervös. Provet var svårt, och jag hoppas att jag får ett G annars vet jag inte vad jag gör :). Aja nu är det iallafall inga mer prov eller nåt så det är jävligt skönt! Fick VG- på min svenska uppsats och jag har glömt att berättat att jag fick G+ på matten och det är jag riktigt stolt över.



8G

Kommentarer
Postat av: diellza :)

grattis :)

2010-12-16 @ 19:35:45
URL: http://absolutdiellza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0