Mer bilder från kosovo




Mamma och pappa dricker kaffe på hotellet i Kroatien

Bröllopet



Lite fler bilder från Kosovo!

Halloj. Innan tog jag en låååång skön dusch. En av de bästa som finns. Idag ska jag hålla mig inne pga vädret, det lockar mig inte ut precis. Imorgon ska jag och Stina ha fotodag men sminkning, tuffa kläder. Hoppas att bilderna blir gryymma, för bilderna ska ungefär vara '' tuffa '' . Så hoppas vi har turen på vår sida :-D

Glöm inte att anmäla er till min veckans blogg tävling! Inlägget hittar du här!
Ska också göra ny header, men mitt photoshop cpar sönder. Har redan gjort en header som jag är otroligt nöjd över, men den går inte att ladda upp på bloggen. Helt konstigt. men vi hörs senare, PEEACE OUT <3

Kommentarer
Postat av: stiina

fina bilder ! :)

2010-08-15 @ 17:29:11
URL: http://stiinarunessons.blogg.se/
Postat av: stiina

längtar någonting grymt till imorgon :)

2010-08-15 @ 17:35:03
URL: http://stiinarunessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0