Drar till tina!


Foto: jag
Blommor

Hejsan! Om några minuter cyklar jag till tina, ska  bli så kul att träffa henne igen. Vi ska fota idag, även om inte vädret är det bästa. Men hoppas det blir några bra bilder. Ska ge henne halsbandet jag har köpt till henne, hoppas hon blir glad. Hehe ;D.
Förlåt för att jag inte uppdaterade igår, men det blev helt stressigt. Träffade stina, cyklade till henne och vi fikade med kladdkaka och grädde, gott som alltid. Sen tog vi också lite kort, som ni kommer få se lite senare idag. Efter det hade jag match, vi vann med 5-1, yiho. Men jag kom ungefär vid 10 och då orkade jag verkligen inte uppdatera.
Min syster var ju i varberg i helgen så hon köpte en t-shirt till mig, så den kommer ni få se senare också. Men nu ska jag dra till tina, puss!

Kommentarer
Postat av: madde

fyfan vilken snygg bokeh du fick till där! :D

2010-10-10 @ 21:40:29
URL: http://supermadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0