Dagens outfit - och en bild på mig och stina!


En bild på mig och stina, från igår ;D

Dagens outfit  skjortan ser jävligt stor, men det är den inte, den är XS.

Jag har varit väldigt duktig med att visa outfit ellerhur? HAHA
Idag runt tre halv tre, ska jag vara med amanda,kul ;D Och det är jättefint väder idag också, shit! Kanske går ut och fotar snart, får se. Men ha en härlig dag!

Igår sov jag ju över hos stina, och det var verkligen skitkul. Jag varnade henne om att jag pratar i sömnen, haha och det gjorde jag hemma hos henne också! Jag typ sa:''  Men vafan bryr du dig för, vafan bryr du dig för '' Haha!
Hon blev typ skit rädd ^^ Men det var iallafall jättekul och så lärde jag henne att göra header, och så gjorde jag hennes header. Ni kan kolla här: http://stiinarunessons.blogg.se/ hon blev iallafall nöjd! ;)
Detta måste vi göra om stina! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0