ZLATAN IBRAHOVIC KUNG



Hej, har typ precis ätit mat. Har varit me min älskling tina idag och sålt jultidningar. Ingen ville typ ha förutom en som köpte men lät att hon skulle köpa från tina hon köpte typ 4 saker haha. Sen tidigare hade vi gått till en man men han ville inte sen ba kom han oc h gav oss 20 kr vi ba okej tack.. haha! Men sen tog tina 20 kr till och vi gick till konsum och köpte godis mums. Men sen stack jag hem. Igår var vi i borås hittade ett bar byxor fina, ni får kanske bild på dom senare. Efter vi hade vatt i affärer och sånt så stack vi till kusiner, helt bäst som vanligt. Men när vi kom hem va jag skit trött så jag la mig direkt. Imon är det skolan och lite senare ska ja läsa lite.PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0