VARIT MED BÄSTAVÄN

Heej bloggläsare, cyklade hem från tina. Har skjutsat henne hem med cykel. Dagen började med att jag vaknade 7 sen så åt jag mat och sen borsta tänderna och fixa mig. Vid 20 i åkte jag o nina till skolan, vi började med att haslöjd. Åh hatar syslöjd. Efter syslöjden hade vi no sen svenska och tyska, och till sist hade vi SO. Mitt favorit ämne ;)Älskar verkligen SO det är så kul, och tom är ju så rolig och snäll! Efter skolan så var jag med bogi och fotade henne med min kamera. Efter vi hade gjort det var jag med tina, hämtade henne vid konsum hon sprang för hon var rädd När vi kom till henja så tog vi ju kort (såklart!) Vi träffade bogi, sara,gina och elin k också hihi! Tina och jag gick hem för det var kallt eftersom vi åt glass. Vi kollade lite på holes men sen kollade vi lite på littleman. Men sen skulle jag skjutsa tina hem och så var jag lite hemmos henne men sen cyklade jag hem! Det har varit riktigt kul idag. Åt glass nu, MUMS! Annars ska jag stoppa in några bilder på datan så ni får se på bogi och tina.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0