VARA MED I SKOL-LAGET!



Som ni ser fick ni en bild på mig och alicia, haha jag vet hon är lite trög i huvet. Om några minuter ska jag på fotboll, asså med skol-laget. Ninas pappa kunde köra oss, som tur va.Skolan har varit ganska bra, kom lite försent till SO så fick frånvaro typ 5 min ;s Sånt är lundåkerskolan, men imon har vi idrott och vi ska springa rundan där vid scoutstugan omg kommer typ dö. Aja igår var det bajram, och så kom först mina kusiner sen drog dom sen kom min favoritkusin haha eller hur man säger. Och några andra som jag inte känner alls haha. Men var ganska roligt. Halv 7 har jag träning med mitt riktiga lag också, jobbigt :( aja ha det bra see ya later alligator

Kommentarer
Postat av: Anonym

så fin loqk <333

2009-09-29 @ 18:39:58
URL: http://fahrijehasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0