TRÄNINGEN IDAG VAR BÄST

Idag har lektionerna varit bra men har mått så dåligt. Ont i magen i huvet och va skit varm i pannan, för det mesta hade jag ont i huvet kunde typ inte ens tänka.. Men när jag åt lunch blev det lite bättre sen när jag cyklade påväg hem ösregnade det :( Huvudvärket kom tillbaks tog en alvedon och det blev bättre, kollade på holes men kunde inte se hela för hade träning. Holes är skit bra ni måste kolla! Träningen var skit kul, som tur att blerina var där för hon gör min dag alltid bättre hehe.. Men blev mycket skratt och efter träningen väntade blerina på oliver så fråga hon mig om jag kunde vänta med henne så gjorde det och sen tog jag följe me josé hahah alltid roligast med han haha!!Ramlade typ med cykeln haha omg. Imon ska vi till scoutstugan och göra typ sakskit :s ha det bra puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0