JAG ÄLSKAR MIN SYSTEMKAMERA!


Heeej, asså jag är ju bara så glad just nu. Vaknade ungefär halv 12 sådär och sånt kolla lite tv sen fixade jag mig och sen blev det macka. Efter alla hade gjort sig i ordning stack vi till ullared netonnet. Och jag hittade den systemkaneran jag ville ha ;D;D Så vi köpte den och jag blev ju superduper glad. Jag visste inte att jag skulle få med bandet till kameran som man sätter runt halsen så det va ju bra att man fick den. Vi gick in lite i gekås köpte väska, tofsar diadem tuggummi underställ för fotbollen och sånt, ja det va nog allt. Efter det åkte vi till mina kusiner och jag tog boken som jag fick med till systemkameran och läste den. Den är jätte bra! ;) Vi åkte hem efter 1 timme eller nånting sånt och imon ska jag nina och bogi kanske ut o fota med min systemkamra! Ska bli såkul :) Batteriet håller på att ladda så ska snart ta kort och se hur den fungerar. Ni får bilder imon kanske, SOV SÅ GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0