CUP I VÄRNAMO IMON !



Foto: jag

Heejsan, känns som jag inte bloggat på åratal. Men jag är tillbaka!;) Idag har jag varit i skolan men det var bara en liten skoldag till 12:20. Gympan var orientering men det var inte det men han skulle bara förklara och visa kartorna och sånt. Efter gympan hade vi engelska, hade glömt mina nycklar hemma så trög jag är, men semir öppnade mitt skåp, älskar den läraren haha! ;) Vi fick tillbaka proverna som vi gjorde igår på engelskan, fick G+
Är skit nöjd, sen fortsatte jag med '' boken om mig själv '' gjorde klart det sen skulle jag bara renskriva hann med ganska mycket. Vi hade lunch efter det och det var äckligt som vanligt ;s Min pappa hämtade oss, skönt att inte cykla hem .. Då gick jag o nina ut lite sen hämta vi bogi sen gick vi 3 ut och '' fikade '' på konsum åt blåbärspaj var så där gott. köpte en daim också, hehe. Vi cyklade till gullvivan sen gick jag snabbt till konsum och köpte daim choklad. Men måste dra nu viktoria ska sitta nu hejdå! PS. imon har vi cup i värnamo med skollaget;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0