CANON EOS 1000 <3



Heej, idag hade vi sovmorgon till 20:25 så skönt. Matteprov på morgonen, hoppas det gick bra. Efter det hade vi lunch sen SO och NO till sist hade vi idrott. Ganska kul faktiskt ;) Sen cyklade jag hem och va inne lite på datan sen cyklade jag till konsum för skulle möta ida däruppe och vi cyklade upp till z men det öppnade 6. Vi ville spela lite biljard hehe.. Men så cyklade vi till ryttarvallen för 95orna hade match mot anderstorp.. Första halvleken va det 2-2 men sen i andra halvlek gjorde gis 4 mål till ;) Jag vet gis är bäst. Det var iskallt typ frös ihjäl.Cyklade hem efter matchen och åt mat, pasul hehe. Ha det bra puss /alesa.

Ska berätta lite om igår. Var igår med tina, cyklade upp dit och hon lånade min locktång. Sen gick jag donike och dardan till biblioteket haha skit kul, sen gick vi hem till henne och åt mat. Sen cykla jag hem.

Annars sitter jag här och snackar med nina hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0