BÄSTA KUSINEN MIMOZA


foto:jag | www.qendrezas.blogg.se modell: mimoza

Heej, idag har dagen gått skit snabbt eftersom vi slutade 12:20 om man räknar med lunchen. Första lektionen var albanska, sen var det idrott. Och vi gjorde konditionstest jag ville sluta jogga men kunde inte mina ben ba fortsatt jogga.. fick tiden 14:16 blev nöjd, kunde fått värre. Efter det så duscha jag och sen hade vi engelska. Vi kollade klart på matilda filmen asså den är jättebra ;) Sen va det bara 15 min kvar så fick vi skriva lite om mig själv. Det var lunch sen och det blev spaghetti och köttfärsås godare än gyllenfors iafallafall för i gyllenfors va det helt torrt åh fifan. Men ska äta glass nu och plugga, see ya later!

Kommentarer
Postat av: emilia

vawhii, vad sööt du är alesa (LL)<3

2009-10-02 @ 22:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0