VILL TILL UNGDOMSFESTIVALEN..


DAGENS OUTFIT

Hej, kom precis hem från fotbollsavslutningen. Först så åkte vi då till ryttarvallen, ninas mamma körde oss dit. Sen gick vi in i klubbhuset och snackade och sånt, vårt lag kommer inte iafall bli som innan :/ Sen frågade dom oss om vi ville åka på gothia eller danmark cupen. Fast vi ska prata med våra föräldrar och sånt, för om vi väljer gothiacupen så kan inte alla åka för det är ju mitt på semestern.. Men vi får väl se. Efter vi hade pratat och sånt, gick vi till bussen som var utanför, och vi ba vart ska vi och allt. Sen åkte den till bowlinghallen. Vi var försenade så vi fick skynda oss och sånt. Man fick inte spela så mycket, kom 3a första gången men vi hann inte spela klart 2. Men det var inte så roligt.Efter det åkte vi till ryttarvallen igen, och åt pizza. Jag åt kebabpizza muuums:) Så var det också prisutdelning hehe. Som ni ser har jag laddat upp en bild på min outfit som jag hade idag då. JAG VILL TILL UNGDOMSFESTIVALEN !!! men tyvääääärr:/ aja ha en bra dag hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0