ULQIN OCH KOSOVA, JAG SAKNAR!


foto: jag | www.qendrezas.blogg.se
vart: Ulqin

Hej, sitter här och tråkar. Idag har vi match, herregud orkar verkligen inte spela, och inte heller i detta regnet och det blåser som fan ;s Men vi ska iallafall vinna gnosjö. Kan berätta hur min outfit ser ut: Mjukisar, 2 brottarlinnen en blå och en vit, och en blå tröja över. Tänker ta på mig kanske min nya jacka hihi. Bilden tog jag i ulqin, asså saknar verkligen ulqin och kosova så jävligt mycket. I ulqin solade man och badade ååh vad jag saknar! :( Igår hade jag 41 besökare på min blogg, rekord! :D ska nog titta på tv eller nånting nu, hejdå ni får mer uppdatering sen! PUSSAR & KRAMAR

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tack så mycket! :D

2009-10-04 @ 13:37:22
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: EMMEE

ser skit härligt ut !! =D

2009-10-05 @ 17:21:41
URL: http://emmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0