LÄST UT BOKEN!



Hej, sitter här och tråkar. Kollar ut genom fönstret, och man ser att det småregnar men fortfarande så fult väder! Åh, vill ha sommar nu! Hösten är fin med alla olika färger på löven.. men det är så kallt på morgorna och regnar, eller kanske det är soligt men ändå svinkallt. Själv har jag läst klart hela min bok idag :)  Den heter: mötet mörkret och är superbra och spännande! Jag kan berätta den till er eftersom jag rekommenderar att ni ska läsa den: Christian hade hört att ett plan hade kraschat, och att bara en flygare hade överlevt! Tyskarna letar efter honom och söker igenom alla hus. En dag går Christian till vedskjulet för att hämta ved, han får en obehaglig känska av att vara i det ensamma vedskjulet.. Plötsligt hör han nånting men han ser ingen. Sen så griper nån tag i han bakifrån och håller sin hand mot hans mun. En dag kommer tyskarna.. och de måste göra allt för att inte hitta? hmhm.. Mer avslöjar jag inte! ;)
ha en bra dag! PEACE AND LOVE / QENDRESA.

Kommentarer
Postat av: Ewelina-foto

Sv: Tack så JÄTTe mycket :DD

2009-10-26 @ 21:47:58
URL: http://evelinasigetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0