DROPS






Foto: jag | www.qendrezas.blogg.se | motiv: Blad - droppar

Hej, idag har dagen gått så segt.. dagen började med träslöjd, har inte så mycket kvar. Håller på att göra en present till mamma:). Efter träslöjden hade vi NO, vi kollade på film och så fick vi ta med oss godis och jag tog ju lungt med mig. As rolig film haha, efter no hade vi lunch. Det var ärtsoppa och så fick man också 2 pannkakor. Jag fick 4, asså först 2 stycken från börjar sen fick jag 1 av emma och 1 av alexandra hehe :) Efter maten så hade vi svenska sen tyska sen so. På so skulle vi redovisa en rättegång. Min grupp var ju bäst haha ;) Men vi får se imon vad vi får för betyg.. ha det bra än så länge /qendresa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0