BÄST IDAG MED BOGI


foto: jag | www.qendrezas.blogg.se   modell: boglarka

Hej, har varit ute idag med bogi. Först cyklade vi till Linneá konditoriet, vi köpte glass asgott. Vi köpte en till, som vi delade som bogi fick av sin ''klasskamrat''. När vi var klara trodde jag att jag hade tappat bort min mobil så ringde vi så var det upptaget och sen rignde vi igen och den var hemma min moster svarade, som tur va. Vi cyklade hem och bogi ska ju alltid göra nånting elakt mot mig, så hon vänder cyklen hela tiden så jag cyklar snett -.- får damp på henne. Gick hem och hämtade kameran så fota vi lite, så satte jag den där överlocken i min ficka en liten ficka sen ba när jag gick hem var den inte där :o gick och letade efter den med bogi och hon hittade den som tur va ;) Den bilden där uppe tog vi idag. Ska äta nu hejdå have a good day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0