alltid kul med dig bästavän



Hej, idag har jag varit med min bästavän tina. Vi har varit i stan på en sån här hallooween sak. Men man hittade inte så fina kläder här. Först så cyklade jag upp till stan med viki och min moster. Sen släppte jag av viktoria på la bella via. Och jag cyklade vidare till tina. När jag kom dit och skulle låsa min cykel, så kollade jag bak så var det nån sop-sak och trodde det va en man som kollade upp blev as rädd, men jag inbillar mig alltid, Sen cyklade jag och tina till stan och vi gick in i olika affärer och gick upp och ner. Men det var ganska kul, för det är alltid kul med min bästavän! Eller vad säger ni? :) Träffade också ganska många vänner, och det är ju kul. Sen orkade vi inte vara där mer så vi stack hem till tina och kollade på videoklipp och spelade kort hahaha! Men sen smsade min syrra så jag och hon cyklade hem men först så typ gick vi med ida ines och nurka lite. Godnatt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0