MY GUITAR


Foto: jag | www.qendrezas.blogg.se

Hejsan, som ni ser där uppe har jag fått en gitarr, kul :) Vaknade på morgonen och kom på att vi hade tyskaprov så jag pluggade lite på morgonen i vardagsrummet.. och så ser jag en gitarr? Jag undrade, vi har väl ingen gitarr?
Men sen när jag kom hem, sa pappa att den var min att han hade köpt den till mig ;D Idag i skolan gick det bra, första lektionen var tyska. Men vi hade inte tyskaprov som tur va! Så får plugga till provet på torsdag, och sen hade vi idrott. Badminton och trampet, på badminton så höll jag och nina på och dansa och spela badminton haha, lyckat (Y) Sen hade tjejerna trampet och killarna badminton, det var faktiskt ganska kul att ha trampet. Och sen var det engelska, och till sist.. LUNCH! Var skit hungrig verkligen, och gissa vad det var för mat? JO CHICKEN NUGGETS OCH RIS. Så gott asså.. När vi var mätta cyklade vi hem. Snart ska jag ringa tina, för vi ska öva för albanska festen. Så ni får kanske ett inlägg senare. Ha det bäst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0