MÅR SKIT

Hej, idag på morgonen tog jag följe med hanna och hennes bror.Sen kom vi till skolan, och när vi kom dit så var ingen där. Jag ba whatafuck haha? men sen kom alla typ.På engelskan kollade vi klart på filmen som vi skulle igenkligen göra på svenskan på måndagen, men nae det fick bli idag. Sen skulle vi skriva en bit vad som hände i filmen,med egna ord.Matte var så tråkigt så jag typ dog och så mådde jag också illa för har tagit vaccinet ju. Och nu mår jag också ganska dåligt. På so kollade vi på lilla aktuellt roligt som vanligt;) Idrott på slutet, asså var helt slut verkligen, orkade med ingenting? Kunde knappt andas.Och sen cyklade jag hem med hanna. Idag är det disco på z, men orkar inte gå för det kommer bli tråkigt. puuss<3

Kommentarer
Postat av: SOFIE

sv: du o emmy ja =)

2009-11-20 @ 17:18:20
URL: http://sofiesanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

härliga bilder du har i header :D

2009-11-20 @ 17:22:35
Postat av: SOFIE

sv: ska du säga sötnos :)

2009-11-21 @ 12:23:27
URL: http://sofiesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0