jobbig dag!

Hej, får bli ett inlägg utan bild. Orkar verkligen inte leta efter en bild, efter en sån här dag. Jag duschade nyss och det var så skönt! Först så orkar jag verkligen inte men när man just är där vill man aldrig gå bort från badkaret hehe! Idag hade vi skolan bara till 1. Nina och jag cyklade upp till stan för jag skulle köpa en present till min pappa, för det var ju fars dag igår, så glömde köpa. Köpte två små blommor på presentverkstan och så gjorde hon det jätte fint som en present. Sen köpte jag också ett kort där det står: Älskade pappa! tror jag det var.Asså det är verkligen dyrt där. Hade 100 kr med mig trodde det skulle räcka, allting var typ dyrt men hittade nånting iallafall. Väntar på att pappa ska komma hem snart, så han får se presenten :D:D hoppas han blir glad. Tangentbordet är helt cpigt så kanske skriver lite fel då o då, efter vi hade köpt presenten så gick vi runt i stan för vi orkade nt cykla hem för vi skulle ju ändå ha skolfotbollen sen. Skolfotbollen var sådär, vet inte om jag ska sluta. Men vi fårse, sen cyklade jag och nina hem. Och ja nu sitter jag här. Ha det bra puss ♥

Kommentarer
Postat av: SOFIE

hahah dom är dyra på present verkstan ;D

2009-11-09 @ 19:36:16
URL: http://sofiesanna.blogg.se/
Postat av: sofiesanna

sv: klart han är! :)

2009-11-09 @ 21:05:24
URL: http://sofiesanna.blogg.se/
Postat av: emma

Hej! :)

Fin blogg :D

Allt bra med dig?



Jag tänkte att jag skulle meddela dig om

att min blogg handlar om min sjukdom Reumatism,

jag vill blogga om den, för att det är många andra

idag som lever med detta och alla kan få denna

sjukdom.

Hoppas du vill läsa den :)



Ha de bra / Emma

2009-11-11 @ 09:12:14
URL: http://ebolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0