I HATE RAIN


Ego pics på mig

Hej sötnosar. Idag har dagen gått väldigt fort, asså verkligen jätte snabb :o Första lektionen var matte, gjorde typ 5 uppgifter? Hah, men jag var så trött och så hade jag ont i magen. Sen var det teknik, valde färg och sånt till mitt spel, och limmade ihop det på kartongen :) Snart så är den klar, bara sätta in frågorna.Och efter tekniken så skulle alla tjejer samlas 10:35 i dramasalen för vi skulle göra övningar som vanligt.Fast först gick jag och hanna till z och lamade oss där.Och sen gick vi till dramasalen, där gjorde vi övningar. Hon frågade en fråga tex, vad är viktigast hos en vän? så skulle man gå till olika hörn och svara på frågorna, blablabla. Till slut var det mat, åh vad jag längtade, var så hungrig! Det var spaghetti och köttfärssås, ganska gott. Sen gick vi till Z igen och till slut hade vi svenska. Barbro lämnade tillbaks min berättelse som hon har rättat, men fick inget betyg. Hon ska skriva det på fronter så får veta imon.. och sen var det att cykla hem i regnet..Åh vad jag hatar regn!! Sen skjutsade ninas pappa mig och nina till sporthallen för vi skulle ha träning med skollaget, ganska roligt faktiskt. Det var min dag, vad har ni hittat på idag då? ♥

Kommentarer
Postat av: aw

tack kära du :D

2009-11-23 @ 20:09:40
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Samia

va fint rum :)

du är fin ;D<3

2009-11-25 @ 20:28:23
URL: http://sammyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0