Jag älskar min kuder!


Foto: jag   Modell: njomza

Hej, idag har det varit jobbigt i skolan. Slutade kl 3, skit jobbigt! Sen efter skolan fick jag skynda mig hem för hade bara 1 och en halv timme kvar till min träning började. Kom hem, så åt jag mat. Och sen satte jag mig vid datan lite, sen cyklade jag och nina till träningen. Och så var min kuder där, alltså blerina då. Det betyder nånting på albanska hihi. Det var ganska kul på träningen. Och så kallade flemming mig hela tiden '' viktorias syster '' haha! Annars så har jag inte uppdaterat igår på kvällen typ, jo igår så somnade jag cirka vid 3, och vaknade vid 7. Det var så skönt! Och sen somnade jag vid 11 igen. Men på morgonen var jag ändå trött som as! Annars sitter jag här och har damp på min mobil, som cpar sig. Har tappat den as många gånger inte konstigt. Sitter här och drogar mig med musik hihi. Lyssnar på ping, tiktok och my immortal hehe. Gjorde nyss en ny header, men den e för liten. Och om man gör px 1000 så är den fortfarande likadan. Men får väl göra en ny, ska hitta på något roligt som jag kan göra med min header! ;) Annars ha det bra sötnosar puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0