deprimerad



hej guys, ska skriva ett snabbt inlägg. Är just nu helt deprimerad, har inget att ta på mig till festen jag ska till ikväll! Har typ en vit tunika, men vet inte.. får se iallafall. Dagen har väl gått bra men seg, det roligaste var tror jag so eller idrott hihi. vi hade bara sovmorgon till 9,buhuhu :( på morgonen cyklade jag till elin och jag typ väntade as länge på henne haha.Kollade klockan och klockan var 8:51 jag fick panik och sen när vi cyklade upp för backen så var den 9 hihi.. vi fick frånvaro^ och vi gjorde typ läsförståelse och klart proven. Men inte läsförståelsen blev jag inte klar me, blev typ ingen. Jag fick g+ på mitt engelska prov :D har fått g+ på alla hehe, men ska dra nu hejdå puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0