IMON BLIRE ULQIN!

Hejsan, snackade me pappa igor och han
sa att vi oker imon istellet till ulqin. Ska bli kul
hehe. Annars e jag hos min faster nu och ventar
po att min pappa ska komma och hemta mig for
vi ska hemta mamma och wikky. Vi ska sova her sen
po morgonen imon 7 eller 8 so oker vi. Ni kommer inte
fo mer uppdatering framover, om vi gillar ulqin stannar vi
typ en vecka om vi nt drar vi kanske snabbt till sverige.

Igor var man ute i stan med pappa burim och valdrin och
dona. Kul, sog ockso snygga killar haha. Hade skit ont i
huvet so vi gick till en pizzeria och ot pizza tog margarita
omg skit god. Besta pizzan jag etit i mitt liv fan! Sen drog vi hemot
och jag var ju jette trott so jag gick till sengen och la mig och sov
hehe. Men ha det bra nu alla! Hejdo / qendrezii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0